poniedziałek, 30 maja 2016

Czy zawsze dobry produkt musi być drogi ?

Witam

Dzisiaj przygotowałam dla Was post na temat tanich lakierów do paznokci. 

Będą to chińskie lakiery zakupione na ryneczku oraz lakiery ze sklepu Primark.

Czy zawsze dobry produkt  musi być drogi ?


Zaraz się przekonamy . :)


Chińskie lakiery markii M kupiłam na ryneczku w cenie 1 euro za sztukę.


Za tak niska ceną nie spodziewałam się po tych lakierach zbyt dobrej jakości.

Jednak bardzo miło się zaskoczyłam. 



Lakiery mają bardzo ładne , intensywne kolory. Bardzo dobrze kryją . 

Już jedna warstwa pozostawia zadowalający efekt , a po nałożeniu dwóch efekt jest rewelacyjny.

Mają bardzo dobry pędzelek dzięki któremu dobrze i łatwo się aplikują.

Lakier utrzymuje się na paznokciach ok 4 dni więc jak na tą cenę nie jest źle.

Czas wysychania lakierów , również jest zadowalający.

Jak dla mnie te lakiery mają dwa małe minusy.

Pierwszym jest zapach. Czuć w nich ocet. Lecz da się to jeszcze wytrzymać .

Natomiast drugim minusem jest to że lakiery mimo że są dobrze zakręcone dość szybko gęstnieją i wysychają.

Ale mimo wszystko daję tym lakierom duże TAK .


Drugimi tanimi lakierami jakie wypróbowałam są lakiery PS z Primarku. 
Za zestaw 4 lakierów zapłaciłam 2,50 euro.


Te lakiery są dużo gorsze od poprzednich. Są bardzo słabo na pigmentowane. 

Mają bardzo rzadką konsystencję przez co ich nakładanie nie jest łatwe. 

Lakier jest tak rzadki że spływa z pędzelka co jest dość denerwujące.

Bardzo słabo kryje i nawet po nałożeniu dwóch warstw nadal są prześwity na płytce paznokcia.

Po nałożeniu na płytkę są widoczne paski  które zostawia lakier przy malowaniu , co nie wygląda zbyt estetycznie.


Zapach jest normalny ,jak w większości lakierów.  Lakier schnie dość szybko.

Co do trwałości lakieru nie powiem ile się utrzymuje , ponieważ po pomalowaniu paznokci tymi lakierami , płytka wyglądała tak brzydko że została od razu zmyta.

Co do tych lakierów zdecydowanie jestem na NIE.

Moim zdaniem dobre lakiery nie muszą być drogie , markowe ponieważ niektóre lakiery tanie w niczym nie odbiegają jakością od tych drogich. Więc nie zawsze warto przepłacać.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz