piątek, 20 maja 2016

Bubel od firmy ZIAJA Aktywny krem BB

Witam

Dziś mam dla Was recenzję o aktywnym kremie BB na niedoskonałości firmy Ziaja.

Firma ZIAJA ma naprawdę w swojej ofercie bardzo dużo dobrych kosmetyków .

Niestety ten krem BB jest bardzo dużym rozczarowaniem.


Kupiłam produkt przeznaczony dla skóry normalnej , suchej i wrażliwej w odcieniu naturalnym.

Kolor kremu niestety nie ma nic wspólnego z odcieniem naturalnym , ponieważ po nałożeniu  go skóra jest pomarańczowa ( prawie jak marchewka).

Produkt pozostawia na twarzy bardzo duże smugi , a jego krycie jest zerowe.

Niedoskonałości na skórze są jeszcze bardziej widoczne niż przed jego nałożeniem.

Krem jest ciężki i zatyka pory. 

Jak również w ogóle nie wysycha przez co skóra cały czas jest lepka , klejąca i nie miła w dotyku.

Zapach jest dość sztuczny i intensywny ( producent mówi o zapachu owocowym , lecz ja owoców w nim nie wyczułam) i po dłuższym stosowaniu zaczyna drażnić.

Krem jest dość rzadki co nie ułatwia jego aplikacji.

Jedynym plusem tego kremu BB jest jego cena - ok. 10zł

Niestety ten Krem BB od Ziaji jest dla mnie totalną porażką .

Nie nazwałabym go nawet kremem BB bo tak naprawdę  nie ma on żadnej z cech jakie prawdziwy krem BB posiada.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz