wtorek, 17 maja 2016

Baza pod makijaż L'OREAL STUDIO SECRETS PROFESSIONAL

Witam

Dziś mam dla Was recenzję na temat bazy pod makijaż
L'oreal Studio Secrets Professional.

Do tej pory wypróbowałam wiele baz pod makijaż , w różnych przedziałach cenowych lecz żadnej nie polubiłam tak jak tą. 
Dla mnie jest świetna !!!




Za bazę L'oreal Studio Secrets Professional zapłaciłam 7 euro.

Baza ma konsystencję gęstego musu w cielistym kolorze , dzięki czemu jej aplikacja jest bardzo przyjemna.




Po nałożeniu na twarz baza bardzo dobrze wypełnia wszystkie zagłębienia oraz wygładza skórę.
Po użyciu skóra staje się - jednolita , gładka , lekko rozjaśniona i aksamitna w dotyku a pory są wyraźnie zmniejszone.

Bazę można używać na całą twarz lub jedynie punktowo na niedoskonałości , w dwóch przypadkach sprawdza się rewelacyjnie.

Podkład po zastosowaniu bazy , rozprowadza ( nie roluje się ) jak i utrzymuje się bardzo dobrze.

Produkt jest bezzapachowy

Jedynym minusem tego produktu jest , jego mała ilość w opakowaniu ( zaledwie 15 ml) . Jak dla mnie opakowanie mogłoby być zdecydowanie większe.

Obecnie jest to już mój drugi słoiczek tej bazy i na pewno nie ostatni.

POLECAM !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz