środa, 1 czerwca 2016

Weekendowy Haul Zakupowy

Witam 

W ostatni weekend troszkę zaszalałam z zakupami kosmetycznymi .



Oto co kupiłam. :)

Moja ulubioną drogerią w Brukseli jest DI. Zawsze  tam zajdę znajdę coś dla siebie .

Tym razem zdecydowałam się na :

EVOLUDERM ŻEL POD PRYSZNIC NAWILŻAJĄCY DO SKÓRY SUCHEJ I ZNISZCZONEJ Z GLICERYNA 500 ml 

CENA: 3,99 euro



LE PETIT OLIVIER SZAMPON PIELĘGNACYJNY Z OLIWĄ Z OLIWEK DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH 250ml

CENA: 3,79 euro




MAYBELLINE PODKŁAD DREAM CREAMY FOUNDATION  NUMER 32 GOLDEN 14g

CENA : 7,99 euro




MAYBELLINE TERRE INDIENNE PUDER BRĄZUJĄCY Z RÓŻEM NUMER 09 GOLDEN TROPICS 16g

CENA : 9,99 euro




OLAZ ( OLAY ) TOTAL EFFECTS 7 W 1 KREM NA DZIEŃ 50 ml

CENA: 7,99 euro




HEROME ŻEL ZŁUSZCZAJĄCY DO SKÓREK 10 ml

CENA: 8,99




W sklepie KRUIDVAT  kupiłam :

DOVE DERMA SPA BALSAM DO CIAŁA 200 ml

CENA: 3,99 euro




DOVE ANTYPERSPIRANT W KREMIE 50 ML

CENA: 2,49 euro




NIVEA Q10 KREM PIELĘGNACYJNY POD OCZY 15 ml

CENA: 8,99 euro




Będąc w galerii handlowej zauważyłam nowy sklep firmowy z kosmetykami markii FLORMAL.
Pierwszy raz spotkałam się z tą marka i dlatego kupiłam na wypróbowanie 3 lakiery do paznokci oraz kredkę do oczu.

- Flormal Feather Look numer  F02 Purple Martin w cenie 1,99 euro
- Flormal Feather Look numer F06 Pigeon w cenie 1,99 euro
- Flormal Nail Enamel numer 344 Willow Bunch w cenie 1,99 euro



- Flormal Kredka do oczu Ultra Nude również w cenie 1,99 euro




W YVES  ROCHER  kupiłam:

Szablony do zdobienia paznokci 25 szt za 2,95 euro i od razu mogę powiedzieć że są beznadziejne , ponieważ wczoraj już ich używałam i są do niczego.




Natomiast w sklepie CARREFOUR zdecydowałam się na;

MONOI ODŻYWKA GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCA  Z OLEJKU KOKOSOWEGO  50ml

CENA: 1,99




DMP PROVENCE MASECZKA NA TWARZ W PŁACIE RELAKSUJĄCA O ZAPACHU LAWENDY 

CENA: 2,99 EURO




Trochę się tego nazbierało , ale dzięki temu będę miała co testować aby podzielić się z Wami moimi opiniami. 

Jeżeli znacie któreś z tych produktów , to poproszę o Waszą opinię w komentarzach.

                                                             :) 



1 komentarz:

  1. Niestety wiele z tych produktów nie udało mi się spotkać w polskich drogeriach.
    https://kobietawielepiej.pl/

    OdpowiedzUsuń